Често задавани въпроси


Housemaids

Общи

Нашите домашни помощници предоставят всякакъв тип услуги свързани с домакинството: почистване на всички повърхности във вашия дом, миене на прозорци, почистване на уреди като готварска печка, хладилник и т.н. Също така те могат да се погрижат да прострат и изгладят прането, да сменят чаршафите, да ви помогнат да подредите гардероба си и дори да зашият паднало копче. В рамките на посещението можете да помолите домашната помощница да напазарува или да вземе дрехите ви от химическо чистене, ако пък обичате да пазарувате онлайн, тя може да приеме доставката от куриера.
Спомняте ли си как се чувствахте по време на първия си работен ден на ново място? Със сигурност не сте знаели, какви са точните изисквания на мениджъра Ви и сте разчитали хората да са дружелюбни и разбрани, за да можете да покажете пълния си потенциал.
Така се чувстват и нашите домашни помощници, когато влязат за пръв път във Вашия дом. Важно е да им покажете къде стоят всички материали и препарати, които са им нужни, да им кажете приоритетите си и да им дадете време да свикнат с обстановката.
Само абонамента ви гарантира, че вие ще бъдете посещавани от една и съща домашна помощница всеки път, като за целта се фиксира един и същи ден и час всяка седмица. При останалите типове услуги, можете да поръчате желаната от вас домашна помощница само, ако тя е свободна.
Вашето присъствие по време на посещенията е изцяло ваше решение. В никакъв случай не го изискваме от вас, единственото важно нещо е да осигурите достъп в началото и начин, по който домашната помощница да обезопаси имота когато приключи.
След всяко посещение ще получавате имейл с форма за обратна връзка. Там можете да оцените представянето на домашната помощница с от 1 до 10 звезди. Попълвайте формата откровено, коментарите ви преминават през вътрешна модерация и няма да стигнат до домашната ви помощница, преди да бъдат прегледани от екипа ни. Вашата обратна връзка ни дава възможност да поддържаме високо качество и да подобряваме услугата постоянно.

Времетраене и слотове

Всяка една домашна помощница посещава по два адреса на ден, което налага използването на предварително определените диапазони: 08:30-12:30, 13:30-17:30.
В случай, че клиента изяви желание, домакинята може да пристигне по-късно от началния час, но не може да си тръгне по-късно от крайния час.

Всяка домашна помощница има предварително определен график, по който работи и всяко посещение е предвидено да продължи точно резервираната продължителност. В случай, че Домакинята свърши възложената й работа за по-кратко време, поискайте от нея сама да предложи с каква работа да запълни оставащото време.

От опита ни досега, съдим че три-четири часова визита стига за нормално почистване на жилища от 60-100 кв.м., в зависимост от състоянието им. Изчислението е на база пълна услуга - от оправяне на леглото до измиване на банята до блясък. За малки жилища Ви съветваме, да промените честота на визитите, а не времетраенето.

Промяна и отлагане

Когато направите своя абонамент, вие получавате една безплатна отмяна, като на всеки четири изминали посещения, получавате по още една. Може да натрупате максимум до три безплатни отмени. Бутона за отмяна на посещение се намира на страницата с всичките ви поръчки. Ако го натиснете, посещението ще бъде пропуснато.
Според нашата политика за отмяна, можете да пропуснете посещение без такса, до два дни преди посещението.
Не можете да променяте адреса на абонамента си. Можете да прекратите текущия си абонамент и да стартирате нов на друг адрес.

Плащания

Да, единственото, което се изисква от вас е на страницата за плащане да натиснете бутона "Искам фактура" и да попълните данните на фирмата си. Ще ви изправим фактура по имейл до два часа след всяко извършено посещение.
Единствения начин да се възползвате от услугите на Domestina е като заплатите с дебитна или кредитна карта. Сумата се блокира до 6 дни преди посещението и се тегли от картата чак след извършване на самото посещение. Другите видове услуги могат да бъдат заплатени и с други методи на плащане. Можете да се свържете с info@domestina.bg за повече информация.
Данните за вашите кредитни карти никога не стигат до сървърите на Domestina. Нашите партньори от Braintree извършват плащанията за нас. Braintree e компания под шапката на PayPal и е една от най-големите компании в сферата на онлайн плащанията, покрива най-високото ниво на сигурност(PCI DSS). Всяко друго ваше взаимодействие с Domestina е защитено с 128 битово SSL/TLS криптиране.

Професионално почистване

Общи

Вашето присъствие по време на посещенията е изцяло ваше решение. В никакъв случай не го изискваме от вас, единственото важно нещо е да осигурите достъп в началото и да сте на адреса при приключване на почистването, за да приемете обекта и да извършите плащането на доставчика на услугата.
Изпълнители за всички услуги в платформата, с изключение на “Домашни помощници” са професионални почистващи компании, които сами подсигуряват нужните професионални препарати и пособия за извършване на почистването.
След като посещението приключи, ще получите имейл с форма за обратна връзка. Там можете да оцените представянето на Изпълнителя с от 1 до 10 звезди. Попълвайте формата откровено, за да дадете възможност на потребителите на платформата да разберат дали клиентите на компанията са доволни от тяхната работа.
Всяка компания в платформата предоставя гаранция за качество, в рамките на 48 часа от извършване на услугата. Това е и периода, в който е активна формата за обратна връзка, която получите на имейл. Гаранцията се отнася единствено за качеството на извършената услуга и при рекламация, компанията извършва повторно посещение за корекция на пропуските. Гаранцията не включва връщане на платени суми.
After completing an order through the platform, you will receive an email confirming the details of the reservation as well as the phone number of the company you have selected. Also, you can access the phone number through your dashboard by clicking on the Company’s name.

Поръчка

Поръчки за всички услуги в платформата се правят онлайн
След успешно завършена поръчка, получавате потвърждение по имейл с детайли за поръчаната услуга. Компанията директно ще ви посети в избрания ден и час.
Имате възможност да добавите допълнителни услуги към първоначално избраната, след като маркирате Изпълнител, дата и час на посещение. На следващата стъпка ще видите с какви други услуги, предлагани от компанията можете да направите комбинация.

Времетраене и слотове

Избрания часови слот за посещение показва началния час, в който да очаквате Изпълнителя и крайния час, в който най - късно трябва да приключи почистването. На място екипът ще даде по-точна информация за очаквания час на приключване.
Всяка компания преценява какъв екип да изпрати за посещението, според големината на обекта и особеностите на поръчаната услуга. Обикновено екипът се състои от двама до четирима души.

Промяна и отлагане

Можете да отмените посещение онлайн не по-късно от 18:59 на предния ден. Бутонът за отмяна на посещение е на таблото ви за управление, ако щракнете върху него, посещението ще бъде отменено.
Можете да промените избрана дата/час за посещение от страницата с всичките ви поръчки, чрез натискане на бутон “Промени”. Ще излезе график на избрания Изпълнител за избор на друг ден/час. Промяна може да се направи най - късно 18:59 часа на предходния ден.

Плащания

Единственият начин да се възползвате от услугите на Domestina, с изключение на “Домашни помощници” е като заплатите в брой. Плащането е директно на компанията, след извършване на услугата. Не са налични други методи за плащане.
Да, единственото, което се изисква от вас е на страницата за плащане да натиснете бутона "Искам фактура" и да попълните данните на фирмата си. Фактура се издава от фирмата Изпълнител на услугата, не от Domestina.