Почасова работа като домашна помощница

3385лв.
средна стойност на поръчките за октомври на домашна помощница от топ 10%
Tи избираш кога, къде и на каква цена да работиш. Получаваш парите веднага, в брой и спираш когато решиш.
Ето как работи:
1
Създаваш профил
Въвеждаш кратка информация за себе си - снимка, описание, телефон и имейл.
2
Определяш цена за 4-часово посещение
В момента цените се движат в диапазон 50 лв. - 100 лв. за 4 часово посещение
3
Плащаш такса за активация от 19 лв.
Платената такса разделя хората със сериозни намерения от тези, които си създават профил и след това не изпълняват поръчките си.
4
Избираш в кои квартали искаш да вземаш поръчки
Клиенти само от тези квартали ще имат възможност да те наемат.
5
Избираш на кои дати искаш да работиш
Domestina ще предложи на клиентите само датите, които си обявила като свободни. Посещенията започват от 08:30 или 13:30.
6
Клиент на domestina.bg избира да те наеме
Веднага получаваш вайбър съобщение за нова поръчка. Детайли за поръчките си виждаш на domestina.bg.
7
Изпълняваш почистването
Клиентът заплаща в брой след посещението. 100% от сумата остава за теб.
8
Клиентът попълва форма за обратна връзка и поставя оценка
Оценките формират рейтинга ти на domestina.bg. Той е определящ за това колко поръчки получаваш и каква цена биха платили клиентите за твоето време.
Стани част от Domestina.bg
Какво включва работата?
При клиентите се извършват стандартните домакински услуги - почистване, гладене, простиране, миене на чинии, смяна на спално бельо и други (без готвене и миене на прозорци).
Какви са финансовите условия?
Domestina не взима процент от твоята заработка при клиенти, 100% от тази сума остава за теб. За да бъдеш на платформата, заплащаш месечна такса в размер на цената на едно твое посещение. В случай, че за предишния месец не си направила нито едно посещение при клиент, Domestina.bg няма да ти вземе такса.
Какво е Domestina?

Domestina е платформа, която ви свързва с клиенти, търсещи услуги за почистване на домове.

⚠️ ️️Важно: Domestina не е ваш работодател. Вие работите самостоятелно и носите пълна отговорност за спазването на данъчните, правните и имиграционните разпоредби.

Отзиви от клиенти
РЕЙТИНГ: 10/10 | 12/11/2025
Супер както винаги
Venera V.   за   Екип Свежина
РЕЙТИНГ: 10/10 | 12/11/2025
Много съм доволна.Точна,прецизна в детайлите. Ще я потърся и при следващо почистване
margimm   за   Ваня И.
РЕЙТИНГ: 10/10 | 12/11/2025
Дамите са много мили, старателни, с внимание към детайлите. Работят отдадено в добър тандем. Доволен съм от услугата!
Виктор В.   за   Екип Тандем
РЕЙТИНГ: 10/10 | 12/11/2025
Изключително добри, отзивчиви професионалисти с поглед към детайла и да ти е истинско удоволствие да си видиш дома след тях!
Катя Т.   за   Екип Динамика
РЕЙТИНГ: 10/10 | 11/11/2025
Отлично
Антоанета Н.   за   Светлана С.
РЕЙТИНГ: 10/10 | 11/11/2025
Чудесно изчистено и подредено, както всеки път!
Victoria D.   за   Екип Шетачи
Последно регистрирани домашни помощници
Антоанета Н.

Антоанета е зодия Водолей. Омъжена и майка на две деца, тя умело съчетава грижовността у дома с професионализъм в работата. Има опит като продавач-консултант в хранителен магазин, което ѝ е помогнало да развие отлични организационни и комуникативни умения. Антоанета подхожда към всяка задача с енергия и внимание към детайла.

Екип Чистела

Казвам се Петър Петров и съм на 29 години, родом от Стара Загора. Завърших висшето си образование в Германия, където работих като мениджър в една от най-големите фирми за професионално почистване. Докато учех, освен академичните знания, се учех и на нещо още по-ценно,да бъда смел. Работата ми там ме научи, че смелостта, трудолюбието и уважението към всяка професия са основата на истинския успех. В тази компания за почистване на огромни обекти всички бяхме равни и знаехме, че да бъдеш чистач не е срамно. Вярвам дълбоко, че всяка професия има своята стойност и че без взаимно уважение светът не може да функционира. Опитвам се да създам “Чистела”, за да внеса в България този опит и професионализъм, доверие,отговорност и гордост във всеки труд. Моята мисия е да покажа на българската аудитория, че всяка работа е достойна, когато се върши със сърце и отговорност. Да бъдеш чистач не е срамно,това е сила и чест. Хубаво е да си смел, за да си истински чистач, но още по-хубаво е просто да си истински чистач !

Инна Р.

Инна е на 44 години, с дългогодишен опит като домашна помощница. Отнася се към хората така, както би искала и те да се отнасят към нея – с уважение и коректност. Обича природата, честността и труда. Работи отговорно, качествено и с добро настроение. Говори руски и украински, в момента учи български език.

Екип Тандем

Здравейте! Ние сме Цветанка и Мария. Имаме опит в сферата на почистването – както в частни домове, така и в офиси. Работим организирано, отговорно и с внимание към детайлите. За нас е важно клиентите да са доволни и да усещат, че домът им е в сигурни ръце. В свободното си време обичаме да прекарваме време с близките си и да се грижим за собствения си дом. Клиентите могат да ни изберат с доверие, защото сме точни, коректни и винаги вършим работата си качествено.

Катя Г.

Катя е зодия Стрелец – дисциплиниран и отговорен професионалист с дългогодишен опит като домашна помощница във Великобритания. Там изгражда стабилни отношения с клиентите си и усъвършенства уменията си в поддържането на дома. В свободното си време обича да прекарва време сред природата и да черпи вдъхновение от нея.

Емилия П.

Емилия е зодия Телец. Вежлива и коректна, тя държи на реда и уюта във всеки дом, който поддържа. Опитът ѝ в банковия сектор я е научил на дисциплина и внимание към детайла, а интересът ѝ към здравословния начин на живот се отразява и в грижата ѝ за чиста и хармонична среда.

Често задавани въпроси
Не се изисква предишен опит за участие в платформата.
Всички необходими препарати и пособия за почистване се осигуряват от клиентите. Носи си домашни чехли и удобни дрехи за работа. Маска и ръкавици са препоръчителни.
Да, посещенията при клиентите са самостоятелни.
Няма изискване за присъствие от страна на клиентите, това е тяхно решение.
При нанесена щета, първо трябва да уведомиш клиента. Материалната отговорност в тези случаи е твоя.
Сам/а преценяваш как да пътуваш до адресите. Не се изисква да имаш личен автомобил, но това ти дава възможност за покритие на повече квартали.
Важно
Вашият успех на платформата на Domestina, зависи изцяло от вас. Най-важните фактори, които са определящи за вашето представяне са:
  • Цената ви отговаря на пазарните норми
  • Справяте се добре при клиентите и имате добри оценки и коментари
  • Покривате квартали, където има търсене на услугата
  • Имате професионална снимка и грамотно написана биография